ΠΛΑΤΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΜΠΑΣΤΑ!!
Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
Αρχική σελίδα
▼
Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011
Λοβέρδος:«Το 2011 θα είναι η χειρότερη χρονιά μετά τον εμφύλιο»
«
Οι προβλέψεις μου για το 2011 είναι δυσοίωνες. Θεωρώ ότι θα είναι χειρότερο από το 2010, όμως θα πρέπει να το αξιοποιήσουμε και να μπούμε στο 2012 με αναπτυξιακή προοπτική»
star.gr
Από
Δεξί Εξτρέμ
στις
10:53
---
---
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου