Προσχηματικά πρόστιμα στον Κεραμεικό, στο Γκάζι και στο Ρουφ καταγγέλλουν οι κάτοικοι που βλέπουν τη γειτονιά τους να μετατρέπεται "ετσιθελικά" σε άλλο ένα "γκέτο" άναρχης διασκέδασης. Από την άλλη ο ΣΔΟΕ, αποφάσισε την “Αναστολή λειτουργείας της επαγγελματικής εγκατάστασής τους για 48 ώρες” για δύο μαγαζιά, γεγονός που φυσικά και δεν έδωσε λύση στο συνολικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι.
Ο σύλλογος "Μέγας Αλέξανδρος" των κατοίκων στην περιοχή αντιδρά και απ' ό,τι φαίνεται δεν έχει και άδικο. Στηριζόμενοι οι κάτοικοι στην ύπαρξη λειτουργίας νυχτερινών μαγαζιών τα οποία δεν έχουν άδεια, δεν πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις υγιεινής και ασφάλειας και φυσικά χωρίς να έχουν πιστοποιηθεί από Πυροσβεστική και Υγειονομικό, απευθύνουν μέσω της ανακοίνωσής τους, ερωτήσεις στον ΣΔΟΕ και το υπουργείο Οικονομικών.
“Πώς η αρμόδια ΔΟΥ θεωρεί αποδείξεις ταμειακής χωρίς άδεια λειτουργίας” είναι ένα ερώτημα που πλανάται εδώ και καιρό χωρίς απάντηση. Οι κάτοικοι συνεχίζουν υπογραμμίζοντας την ύπαρξη μαγαζιών με δυνατή μουσική, χωρίς πιστοποιητικό ηχομόνωσης, καθώς και την ύπαρξη παρκαδόρων που χρεώνουν 10 ευρώ χωρίς απόδειξη και λυμαίνονται πεζοδρόμια και πλατείες. Καταλήγουν σημειώνοντας πως “το να διαπιστώνεις μόνο φορολογικές παραβάσεις είναι εύκολο, το να προστατεύεις τη ζωή των θαμώνων αλλά και των κατοίκων είναι το δύσκολο”.
H AYΓΗ,
Ο σύλλογος "Μέγας Αλέξανδρος" των κατοίκων στην περιοχή αντιδρά και απ' ό,τι φαίνεται δεν έχει και άδικο. Στηριζόμενοι οι κάτοικοι στην ύπαρξη λειτουργίας νυχτερινών μαγαζιών τα οποία δεν έχουν άδεια, δεν πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις υγιεινής και ασφάλειας και φυσικά χωρίς να έχουν πιστοποιηθεί από Πυροσβεστική και Υγειονομικό, απευθύνουν μέσω της ανακοίνωσής τους, ερωτήσεις στον ΣΔΟΕ και το υπουργείο Οικονομικών.
“Πώς η αρμόδια ΔΟΥ θεωρεί αποδείξεις ταμειακής χωρίς άδεια λειτουργίας” είναι ένα ερώτημα που πλανάται εδώ και καιρό χωρίς απάντηση. Οι κάτοικοι συνεχίζουν υπογραμμίζοντας την ύπαρξη μαγαζιών με δυνατή μουσική, χωρίς πιστοποιητικό ηχομόνωσης, καθώς και την ύπαρξη παρκαδόρων που χρεώνουν 10 ευρώ χωρίς απόδειξη και λυμαίνονται πεζοδρόμια και πλατείες. Καταλήγουν σημειώνοντας πως “το να διαπιστώνεις μόνο φορολογικές παραβάσεις είναι εύκολο, το να προστατεύεις τη ζωή των θαμώνων αλλά και των κατοίκων είναι το δύσκολο”.
H AYΓΗ,

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου