Μπλοκαρισμένη είναι αυτή την ώρα η Πέτρου Ράλλη καθώς 300 περίπου εργαζόμενοι με αρκετά οχήματα βγήκαν στο δρόμο από το αμαξοστάσιο όπου είχαν συγκεντρωθεί και πραγματοποιούν πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών. Αυτή την ώρα η κίνηση έχει... μετακομίσει. Πρόβλημα έχει η λεωφόρος Αθηνών καθώς έχει μπλοκάρει η Κηφισού στην άνοδο από τα πρακτορεία μέχρι την Αττική Οδό και από τη Θηβών ως το ΣΕΦ στην κάθοδο.
Πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει στην Αλεξάνδρας, την Πατησίων και την Κατεχάκη, αλλά και στην Αλίμου από Καισαριανή μέχρι τη Μεσογείων.
Παραμένει το πρόβλημα και στη Βουλιαγμένης στην άνοδο.newsit
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου