Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΣΟΚτζήδες σωθήκατε!



Γράφει η
Ντίνα Εξάρχου

Οπαδοί του ΠΑΣΟΚ, βρήκα τρόπο να σας απαλλάξω από το χαράτσι για τα ακίνητα (την δεύτερη δόση)!

Η ιδέα ανήκει σε ένα "σύντροφό" σας.

Δυστυχώς μού κοινοποιήθηκε καθυστερημένα.

Αν την ήξερα δυο μήνες νωρίτερα, θα σας είχα απαλλάξει και από την πρώτη δόση.

Ιδού, λοιπόν:
Τον Νοέμβριο ένας υγιέστατος (φαινομενικά) κάτοικος Αγίων Αναργύρων Αττικής έστειλε αίτηση στον διευθυντή της ΔΕΗ της περιοχής του με την οποία ζητούσε την

εξαίρεσή του από την καταβολή του Ειδικού Τέλους Ακινήτων λόγω βαριάς διανοητικής αναπηρίας.

Γράφει στην αίτησή του:

"Ήμουν, είμαι και θα είμαι ΠΑΣΟΚ. Ήμουν, είμαι και θα είμαι Παπανδρεϊκός. Μέχρι θανάτου! Και δεν θα πάψω ποτέ να πιστεύω ότι μόνο ο Γεώργιος Παπανδρέου μπορεί να λύσει τα προβλήματα της χώρας μας. Οι συγγενείς και οι φίλοι μού λένε ότι πάσχω από βαριά διανοητική αναπηρία (πάνω από 80%). Δεν πειράζει. Όφελος έχω. Μπορώ να εξαιρεθώ από την καταβολή του Ειδικού Τέλους Ακινήτων. Αιτούμαι, λοιπόν, την εξαίρεσή μου και είμαι στη διάθεση της επιτροπής που θα με εξετάσει και θα βεβαιώσει την αναπηρία μου".

ΠΑΣΟΚτζήδες, σωθήκατε!

Τρέξτε στις επιτροπές και δηλώστε την τρέλα σας για την πολιτική παράταξη που κατέστρεψε την Ελλάδα.

Την απαλλαγή από τη δεύτερη δόση του Ειδικού Τέλους Ακινήτων την έχετε στην τσέπη.

Μπορεί να σας επιστρέψουν και τα λεφτά που δώσατε για την πρώτη δόση...


από..elzoni.. Ευχαριστώ για την επίσκεψη: devilthrakis@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου