Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Ευγνωμονεί το Θεό η Χατζηβασιλείου


Χαίρεται όλα όσα της έχει προσφέρει η ζωή
Ευχαριστημένη με όσα έχει αλλά και όσα έχει πετύχει είναι η Βίκυ Χατζηβασιλείου... Σε συνέντευξή της στο περιοδικό «OK» δήλωσε: «Σε αυτά τα 5 χρόνια που πέρασαν πήρα το διεθνές βραβείο Άρτεμις από το Εθνικό Συμβούλιο Γυναικών, ως Γυναίκα της χρονιάς, εξέδωσα το δεύτερο βιβλίο μου “Όμορφα μυστικά” ενώ τα “Νιάτα διαρκείας” έγιναν beste-seller. Επίσης δημιούργησα τη δική μου σελίδα στο διαδίκτυο. Αλλά όσα δεν άλλαξαν στη ζωή μου είναι τα πιο σημαντικά…».

Και αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή λέγοντας: «Αυτά που έμειναν τα ίδια, δηλαδή οι φίλοι μου, ο άνδρας μου που ευτυχώς παραμένει ο ίδιος, τα παιδιά μου, οι μικρές καθημερινές μου ευτυχίες. Κυρίως ευγνωμονώ το Θεό για ότι έμεινε σταθερό στη ζωή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου