Σύμφωνα με κοινή υπουργική απόφαση θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου ο πράσινος δακτύλιος στην Αθήνα και πλέον τα «καθαρά» αυτοκίνητα θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας.
Οι βασικές αλλαγές θα είναι οι εξής:
•Επιτρέπεται η κυκλοφορία στον μικρό δακτύλιο χωρίς περιορισμό των ΙΧ αυτοκινήτων και των φορτηγών οχημάτων κάτω των 2,2 τόνων, εφόσον είναι τεχνολογίας «Euro 5» ή μεταγενέστερης και εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
•Το ίδιο ισχύει και για τα υβριδικά οχήματα για τα οποία επιτρέπονται και αυτά που είναι τεχνολογίας «Euro 4», εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
•Τα υπόλοιπα οχήματα επιτρέπεται να κινούνται εντός του μικρού δακτυλίου με το εκ περιτροπής σύστημα «μονών-ζυγών».
•Απαγορεύεται η κυκλοφορία στον μεγάλο δακτύλιο των λεωφορείων και των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1η Ιανουαρίου 1990. Για μια μεταβατική περίοδο ενός έτους η προαναφερθείσα απαγόρευση εφαρμόζεται για τα ανωτέρω οχήματα πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1/1/1984. Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών- Λαμίας, η Λεωφόρος Κηφισού και η Λεωφόρος Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λεωφόρο Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.
•Η ημερομηνία της 1 Ιανουαρίου 1990 επικαιροποιείται αυτόματα κάθε νέο ημερολογιακό έτος, έτσι ώστε κάθε φορά να απαγορεύονται τα οχήματα που είναι μεγαλύτερα των 22 ετών.
Οι βασικές αλλαγές θα είναι οι εξής:
•Επιτρέπεται η κυκλοφορία στον μικρό δακτύλιο χωρίς περιορισμό των ΙΧ αυτοκινήτων και των φορτηγών οχημάτων κάτω των 2,2 τόνων, εφόσον είναι τεχνολογίας «Euro 5» ή μεταγενέστερης και εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
•Το ίδιο ισχύει και για τα υβριδικά οχήματα για τα οποία επιτρέπονται και αυτά που είναι τεχνολογίας «Euro 4», εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
•Τα υπόλοιπα οχήματα επιτρέπεται να κινούνται εντός του μικρού δακτυλίου με το εκ περιτροπής σύστημα «μονών-ζυγών».
•Απαγορεύεται η κυκλοφορία στον μεγάλο δακτύλιο των λεωφορείων και των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1η Ιανουαρίου 1990. Για μια μεταβατική περίοδο ενός έτους η προαναφερθείσα απαγόρευση εφαρμόζεται για τα ανωτέρω οχήματα πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1/1/1984. Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών- Λαμίας, η Λεωφόρος Κηφισού και η Λεωφόρος Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λεωφόρο Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.
•Η ημερομηνία της 1 Ιανουαρίου 1990 επικαιροποιείται αυτόματα κάθε νέο ημερολογιακό έτος, έτσι ώστε κάθε φορά να απαγορεύονται τα οχήματα που είναι μεγαλύτερα των 22 ετών.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.i-reportergr.com/2012/05/blog-post_6030.html#ixzz1ttYmWA5Y
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου