Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση: Γιατί οι αστυνομικοί δεν είναι με το μέρος των διαδηλωτών;


Αγαπητέ συμπολίτη, θα προσπαθήσω με πολύ απλά λόγια να σου εξηγήσω γιατι δεν μπορεί...

(αφορά: Γιατί οι αστυνομικοί δεν είναι με το μέρος των διαδηλωτών; ) να συμβει αυτο που ζητάς!


Ας υποθέσουμε οτι εισαι ταμίας σε σουπερ μάρκετ. Γεμίζω εγω το καρότσι μου και ερχομαι στο ταμείο! Χτυπάς στην ταμειακή τα προϊοντα και μου λες για παράδειγμα 100 ευρω. Έλα μωρε σου λεω παρε 50 και είμαστε εντάξει! Υπαρχει περιπτωση να το δεχθεις αυτο; Δεν νομιζω, και ξερεις γιατί; Γιατι πληρώνεσαι να κανεις μια δουλεια και να τι κάνεις όπως το αφεντικο σου θεωρει σωστα! Δεν εχεις δικαίωμα να κρινεις παρα μονο να κάνεις αυτο που σου λεει το αφεντικό σου αλλιως παίρνεις πόδι! Όσο για το αν εχει επηρεαστει η ζωη των αστυνομικών απο αυτα τα μετρα εχω να σου αναφερω οτι οι οποιες περικοπές εγιναν στον δημοσιο τομεα ξεκίνησαν πρωτα απο τα σώματα ασφαλειας και τους στρατιωτικούς και μετα επεκταθηκαν στον υπολοιπο δημόσιο τομεα. Η περικοπη στον μισθο του αστυνομικού υπολογίζεται στις 3500 με 5000 ευρω το χρονο, εαν συγκρινεις τον τωρινο μισθο με τον μισθό του 2009. Επισης εχω να αναφέρω οτι τα σωματα ασφαλείας και οι στρατιωτικοι δεν έχουν δικαιωμα απεργιας. Τους "κατακρεουργούν" και δεν μπορουν να αντιδράσουν! Εαν λαβετε υπόψιν και το πληρες πολιτικοποιημενο συνδικαλιστικό κινημα που αντιδρά μονο για τα ματια του κοσμου καταλαβαίνεται σε τι θεση βρίσκονται;

Αναγνώστης


Αναδημοσίευση από: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου