Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Θυμάμαι…

 

Θυμάμαι,
Πως φέραμε την Αλλαγή
ΕΟΚ το σύνθημα, και ….ΝΑΤΟ!
στην εξουσία εγώ κι εσύ
και οι Αμερικάνοι κάτω!
Τότε γινόταν χαβαλές
τώρα με μένα τα.....
‘βαλες…
Χτες μου ‘στειλες κι άλλο χαράτσι
κι όπου με βρουν βαράν οι μπάτσοι!

Θυμάμαι,
Που όλο δε φεύγανε οι …Βάσεις…
κι έμπαινε η χώρα σ’ Ομηρία…
μα εγώ και συ τι έχεις να χάσεις
κι οι δυό στην ίδια εξουσία
Τότε γινόταν χαβαλές
τώρα με μένα τα ‘βαλες…
Χτες μου ‘στειλες κι άλλο χαράτσι
κι όπου με βρουν βαράν οι μπάτσοι!

Θυμάμαι,
Σύντροφοι σε μια Κλαδική
με τα …περήφανα τα νιάτα…
Μας έκανες βρε Αλλαγή
ξενύχτες και να σπάμε πιάτα!
Τότε γινόταν χαβαλές
τώρα με μένα τα ‘βαλες…
Χτες μου ‘στειλες κι άλλο χαράτσι
κι όπου με βρουν βαράν οι μπάτσοι!

Θυμάμαι,
Που έμενε χέρσα όλη η γης!
-Πακέτα οι …επιδοτήσεις
ο άνεμος της Αλλαγής
φέρνει BMW να …οδηγήσεις…
Τότε γινόταν χαβαλές
τώρα με μένα τα ‘βαλες…
Χτες μου ‘στειλες κι άλλο χαράτσι
κι όπου με βρουν βαράν οι μπάτσοι!

Θυμάμαι,
Ξενύχτες για την Αλλαγή
τα πρωινά μάτια πρησμένα
το πλήθος να παραληρεί
τα γηρατειά τα …τιμημένα!
Τότε γινόταν χαβαλές
τώρα με μένα τα ‘βαλες…
Χτες μου ‘στειλες κι άλλο χαράτσι
κι όπου με βρουν βαράν οι μπάτσοι!

http://malakes-kouventes.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου