Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΟ...

Ήταν ένα ζευγάρι αγροτών. Και είχαν πολλές δουλειές. Το πρωί σηκώνεται η σύζυγος και λέει:
 -Σήκω Μήτσο μου να πάμε στο χωράφι.
 -Δεν μπορώ, δεν είμαι καλά, έχω.. ήτα ένα - νι ένα (H1N1 η νέα
 γρίπη)
 Το επόμενο πρωί πάλι σηκώνεται η σύζυγος και λέει:
 -Σήκω Μήτσο μου να πάμε στο χωράφι, είσαι καλά; Δεν μπορώ, δεν είμαι καλά, έχω ήτα ένα - νι ένα
 Το μεθεπόμενο πρωί πάλι σηκώνεται η σύζυγος και λέει:
 -Σήκω Μήτσο μου να πάμε στο χωράφι, πρέπει να μαζέψουμε ελιές
 -Δεν μπορώ, δεν είμαι καλά, έχω ήτα ένα  - νι ένα, πάρε αλβανούς
 Την άλλη μέρα η σύζυγος ήταν ...πτώμα στην κούραση.
 Σηκώνεται ο σύζυγος υγιής και ορεξάτος.
 -Σήκω Παγώνα μου να  να πάμε στο χωράφι.
 

-Δεν μπορώ, είμαι πτώμα... ΗΤΑΝ πέντε, ΜΝΙ ένα


Το είδαμε στο: http://anemo-milos.blogspot.com/2010/10/blog-post_3719.html#ixzz13Rq7cZDd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου