Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

οι καθολικοί

Τέσσερις καθολικοί άνδρες και μια καθολική γυναίκα πίνουν καφέ στην πλατεία του Αγίου Πέτρου.

Ο πρώτος καθολικός άνδρας λέει στους φίλους του:
-"Ο γιός μου είναι παπάς και όταν μπαίνει σε κάποιο χώρο, όλοι τον φωνάζουν:
"Πατέρα"

Ο δεύτερος καθολικός άνδρας λέει:
-"Ο δικός μου ο γιός είναι επίσκοπος και όταν μπαίνει σε κάποιο χώρο όλοι τον φωνάζουν:
"Η χάρη σου"

Ο τρίτος καθολικός άνδρας λέει:
-"Εμένα ο δικός μου ο γιός είναι καρδινάλιος οπότε όταν μπαίνει σε κάποιο χώρο όλοι τον φωνάζουν: 
"Εξοχότητα"

Ο τέταρτος καθολικός άνδρας λέει περήφανα:
-"Ο δικός μου είναι ο πάπας, οπότε όταν μπαίνει σε κάποιο χώρο όλοι τον φωνάζουν:
"Αγιότητα"

Όλη αυτή την ώρα η μόνη καθολική γυναίκα πίνει τον καφέ της σιωπηλά χωρίς να συμμετέχει στη συζήτηση.

Οι τέσσερις καθολικοί την κοιτάζουν και τη ρωτάνε:
-"Λοιπόν?"

Εκείνη με περισσή περηφάνια απαντά: "Εγώ έχω μια κόρη μουνάρα, σκέτο μοντέλο, με βυζιά σούπερ, κωλαράκι ολοστρόγγυλο και σφιχτό και όταν μπαίνει σε κάποιο χώρο, όλοι φωνάζουν:

"Ω! Θεέ μου!"



0 σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου