Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Προς Παπακωνσταντίνου...( πρασινο αρχιλαμογιο)

Θα ήθελα υπουργέ να σε ρωτήσω κάτι απλό. Και αν έχεις κότσια ή έστω φιλότιμο που πολύ αμφιβάλω απάντησε μου.

Είμαι ελεύθερη επαγγελματίας, προσπαθώ να συγκεντρώσω χρήματα να πληρώσω τους μισθούς και τα δώρα των υπαλλήλων μου που έχουν να θρέψουν οικογένειες. Σε αυτούς που παρέχω υπηρεσίες δεν με πληρώνουν για τί δεν έχουν πληρωθεί και πάει λέγοντας΄.
Σου έχω πληρώσει την περυσινή εφορία, περαίωση, την φετεινή εφορία και μου ξαναζητάς περαίωση. Έχω δύο ανήλικα παιδιά, έναν σύζυγο καρκινοπαθή, μένουμε στην επαρχία και κάθε τόσο και λίγο τρέχουμε στην Αθήνα για θεραπείες και εξετάσεις, γιατί μας έχετε γραμμένους εμάς στην επαρχία, με έξοδα τεράστια, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΓΗ ΘΕΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΩΣΗ. ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Να αφήσω του υπαλλήλους μου απλήρωτους ή εσένα;
Μπορείς να μου απαντήσης;
Εγώ έχω να σου προτείνω κάτι καλύτερο, επειδή είστε ερασιτέχνες πολιτικοί και ακόμα περισσότερο εσύ, πηγαίνετε κάπου που να μην υπάρχει γυρισμός, όλοι εσείς του κοινοβουλίου δεν κάνετε για σωτήρες. Είναι φανερό ότι θέλετε την καταστροφή μας.
Υπάρχει μεγάλη αγανάκτηση και συσσώρευση ενέργειας
ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου