Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

«Νομίζω ότι έχετε σκοτώσει το παιδί μου!» - Ο συγκλονιστικός διάλογος μητέρας-απαγωγέων

Η σπαρακτική αγωνία της μητέρας και οι διαβεβαιώσεις των απαγωγέων που προκαλούν ερωτήματα. Ποια τα νέα στοιχεία για την υπόθεση της απαγωγής του 26χρονου Μάριου Παπαγεωργίου...
17 Αυγούστου 2012, η τελευταία φορά που οι απαγωγείς επικοινώνησαν με τη μητέρα του 26χρονου. Ζήτησαν ξανά τα λεφτά και υποσχέθηκαν πως ο νεαρός είναι καλά στην υγεία του. Διαβεβαίωσαν τη μάνα πως το παιδί της είναι ζωντανό. Το ορκίστηκαν κιόλας, όπως προκύπτει απόσπασμα από τη συνομιλία, που βρίσκεται στο φάκελο της υπόθεσης και αποκαλύπτει το Βήμα. 

- Σας παρακαλώ θέλω να μιλήσω με το παιδί μου...
- Αν δώσεις τα λεφτά, θα το έχεις το παιδί σου αύριο στην αγκαλιά σου. Σου μιλάω έντιμα. Εντάξει; Αύριο το πρωί θα είναι σπίτι. Στις 10:00 η ώρα το πολύ...
- Ακούστε, κύριε, είμαι μάνα, θερμή παράκληση, σας παρακαλώ πολύ! Εγώ νομίζω ότι το έχετε σκοτώσει το παιδί μου...
- Όχι, όχι. Σε διαβεβαιώ ότι δεν είναι σκοτωμένο το παιδί...
- Τα λεφτά μου θα τα κάψω, δεν τα θέλω, τα καίω. Πού ξέρω εγώ αν δεν είστε δολοφόνοι και μου έχετε σκοτώσει το παιδί μου;
- Όχι! Στο ορκιζόμαστε αυτό...

Στην δικογραφία βρίσκεται και δραματική συζήτηση που είχε ο ένας από τους απαγωγείς με την μητέρα του 26χρονου. Φαίνεται πως οι απαγωγείς είχαν συμφωνήσει να αφήσουν ελεύθερο τον νεαρό ακόμη κι αν η μητέρα έδινε τις 300.000€ που είχε συγκεντρώσει μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Αλλά η απαίτησή της να μιλήσει με τον γιο της έμπλεξε τα πράγματα. Οι απαγωγείς αρνούνταν πεισματικά. «Δεν τον έχω κοπέλα μου, δίπλα μου. Δεν τον έχω μαζί μου (...) Αυτή την στιγμή σου δίνεται μια ευκαιρία να δώσεις αυτά τα χρήματα που έχεις και τα υπόλοιπα έχουνε κανονίσει οι μεγάλοι με το μικρό» φέρεται να της είπε ο άνδρας που έκανε τις συνομιλίες μαζί της. Η τελευταία αυτή συνομιλία σταματά από τα αναφιλητά της μάνας που ακούγεται να καταρρέει, με τον απαγωγέα να της λέει ψυχρά «όταν συνέλθεις θα τα ξαναπούμε...».

Ακόμη και σήμερα, περισσότερο από δυο μήνες από την ημέρα που εξαφανίστηκε, τα ίχνη του εξακολουθούν να αγνοούνται. Όμως κάθε μέρα έρχεται στο φως και ένα νέο στοιχείο. Σύμφωνα με όσα γράφει το Βήμα, στη δικογραφία γίνεται λόγος για τηλεφωνικά συστήματα παρακολουθήσεων, για αγορά ακινήτων στην Ισπανία...

Οι αστυνομικοί δεν αποκλείουν στην απαγωγή να συμμετείχαν τουλάχιστον άλλα δυο με τρία άτομα, τα οποία δεν αποκλείεται να έχουν σχέση με τον πιθανολογούμενο θάνατο του 26χρονου.

Από την πρώτη στιγμή έχει γίνει γνωστό ότι ο 26χρονος έφυγε από το Διακοφτό για το Αίγιο ώστε να συναντήσει τον 71χρονο, φίλο της οικογένειας, στον οποίο φέρεται να εκμυστηρευόταν ακόμη και προσωπικά προβλήματα.

Στη δικογραφία, αναφέρει το δημοσίευμα, υπάρχει κατάθεση φίλης του νεαρού, σύμφωνα με την οποία είδε τον 26χρονο, τυχαία, την ημέρα της απαγωγής του στην Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος της Κακιάς Σκάλας. Κινούνταν με το αυτοκίνητό του στην Αθήνα και δεν έδειχνε να έχει κανένα πρόβλημα. 

Ο 71χρονος, τον οποίοι οι έξι συγκατηγορούμενοί του έχουν «δείξει» ως «εγκέφαλο» της απαγωγής, επιμένει πως όλα σχεδιάστηκαν από το θύμα. Πως την ημέρα της απαγωγής, ο 26χρονος έφυγε από το Διακοφτό για την Αθήνα με σκοπό να του δείξει σύστημα τηλεφωνικής παρακολούθησης 100 ατόμων! «Στη συνέχεια επιβιβάστηκε σε ένα μαύρο αυτοκίνητο μάρκας BMW στο οποίο επέβαιναν τρεις σωματώδεις τύποι, που μου ήταν άγνωστοι. Εγώ ακολούθησα με ένα δεύτερο αυτοκίνητο και είδα στο ύψος του σταθμού του προαστιακού στο Πέραμα οι τρεις και ο 26χρονος να παραλαμβάνουν μια βαλίτσα. Μετά ο 26χρονος έφυγε μαζί τους κι από τότε δεν τον είδα ξανά...», αναφέρει στην κατάθεσή του.

Σύμφωνα με τον κατηγορούμενο ο νεαρός «επειδή είχε οικονομικά προβλήματα με την οικογένειά του, είχε αποφασίσει να σκηνοθετήσει την απαγωγή του και ζητούσε την αρωγή μου. Κι εγώ, παρότι χάθηκε με τους επιβάτες της μάρκας BMW, αποφάσισα να υλοποιήσω το σχέδιό του».

Ο κατηγορούμενος ως «εγκέφαλος» της απαγωγής είχε καταφέρει να πείσει γνωστούς και φίλους ότι «ήταν σημαίνον στέλεχος των αμερικανικών υπηρεσιών στην Αθήνα και αντλούσε τεράστια δύναμη από μέλη των κυβερνήσεων Μπους και Ομπάμα»... Γι’ αυτό και αρχικά λειτουργούσε σαν σύμβουλος της μητέρας, συστήνοντας της να πληρώσει τα λύτρα και στη συνέχεια θα φρόντιζε εκείνος να συλληφθούν οι απαγωγείς.

Στην δικογραφία υπάρχει διάλογος όπου αναφέρεται περιστατικό όπου εποχούμενοι αστυνομικοί τον σταμάτησαν για έλεγχο, εκείνος τους έδειξε ταυτότητα αμερικανικής υπηρεσίας (μάλλον απ’ όταν εργαζόταν στη βάση του Ελληνικού) λέγοντας ότι είναι στέλεχος της CIA. Και οι αστυνομικοί φέρεται να τον άφησαν ελεύθερο, ζητώντας του και... συγγνώμη για την «ενόχληση». Ακόμη στο ΙΧ του είχε αστυνομικό φάρο, προκειμένου, υποτίθεται, να συμμετέχει σε καταδιώξεις!

Φέρεται επίσης, με τον ίδιο τρόπο και επικαλούμενος της... διασυνδέσεις του, να υποσχέθηκε σε γνωστό του, να του εξασφαλίσει άδεια πρακτορείου του ΟΠΑΠ και αμοιβή 10.00€ ως αντάλλαγμα για τη συμμετοχή του στην υπόθεση. Τι έπρεπε να κάνει; Να τηλεφωνήσει στη μητέρα για να ζητήσει τα λύτρα των 620.000€.
Εκείνος δέχτηκε. τηλεφώνησε, σύμφωνα με τη δικογραφία, 14 φορές στην οφθαλμίατρο, χρησιμοποιώντας τρία καρτοτηλέφωνα του ΟΤΕ στην Αθήνα με «χρησιμοποιημένες» τηλεκάρτες που οδήγησαν εύκολα στον εντοπισμό του ίδιου και του 71χρονου.

Στην δικογραφία υπάρχει σειρά συνομιλιών όπου ο 71χρονος από τις 10 Σεπτεμβρίου και μετά έρχεται σε επαφή με δύο ιδιοκτήτες εταιρειών πώλησης αυτοκινήτων με τους οποίους σχεδιάζει την αρπαγή των χρημάτων από την μητέρα. Δεν προκύπτει όμως οποιαδήποτε επαφή των συγκεκριμένων ατόμων με την απαγωγή.

Σε συνομιλίες ακούγεται ο 71χρονος να λέει ότι «ο νεαρός ήθελε λεφτά για να πάει στην Ισπανία και να αγοράσει εκεί ακίνητο» ή ότι υποτίθεται ότι «είχε επαφές με ένα πρώην στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και χρειάζεται μεγάλα ποσά...».

Πηγή: newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου