Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Ρέμα-Λάκα θα αλλάξω Σήμα


Μέσα από τους Δημοκρατικούς Θεσμούς που έχει το κόμμα μας ΡΕΜΑ – ΛΑΚΑ αποφασίστηκε από εμένα να γίνει αλλαγή του σήματος έτσι όπως έκανε ο Αντωνάκης στη ΝουΔου και από ότι διαβάζω στα blogs ετοιμάζεται να κάνει και ο Καραρατζαφέρης στο ΛΑΟΣ.

Δυστυχώς τα οικονομικά του κώματος είναι πτωχά και δεν... επιτρέπουν την δημιουργία επιτροπής και την πρόσληψη εταιρείας γραφιστών για την δημιουργία σήματος, έτσι και με συνοπτικές διαδικασίες και αφού ετέθη το θέμα από εμένα στην επιτροπή μου που αποτελείτε από εμένα και τον σκύλο μου με ψήφους δύο προς ένα (οι δύο ήταν δικοί μου και ο σκύλος μου ορκίζεται ότι με υπερψήφισε) αποφασίστηκε ή αλλαγή με βασικό άξονα τα παρακάτω:

Νέα εποχή νέα σήματα
Νέα εποχή νέα ήθη
Νέα εποχή νέα κόλπα
Νέα εποχή νέα για να είναι νέα
Νέα εποχή μόνο στο όνομα
Νέα εποχή με παλιούς κομπάρσους
Νέα εποχή με μια από τα ίδια
Νέα εποχή και μας σπάσατε τα αρχ…ίδια

Δυστυχώς δεν μπορώ να μετακομίσω και το κόμμα σε πιο πιασάρικους και κατάλληλους δρόμους όπως η Συγγρού των διαφόρων επί χρήμασι εκδιδομένων ανεξαρτήτως φύλλου και ηθικής, αν και καταλληλότερος δρόμος για την έδρα ενός Ελληνικού κόμματος είναι η Φυλής όπου και οι περισσότεροι οίκοι ανοχής κοινώς μπουρδ, έλα όπως λέμε στη νεοελληνική με κινήσιμη και συνεχή πελατεία όλο το 24ωρο, όπου και οι πελάτες του Πάγκαλου θα μπορούν να εξυπηρετηθούν και να ξαλαφρώσουν και ο ίδιος να δηλώσει ότι «μαζί τις πηδήξαμε».

Τέλος πάντων και μετά από κάποια ώρα στο PC δεν κατέληξα πουθενά για αυτό και ζητώ την βοήθεια από εσένα που είσαι εν δυνάμει μέλλος του κόμματος και ας μην έχεις εγγραφεί.

Απαραίτητες προϋποθέσεις μέλους του κόμματος μας, το πρώτο και κάτι από τα υπόλοιπα:

Έλληνας
Ψηφοφόρος
Κοψοχέρης
Αδιόριστος
Διορισμένος
Συνταξιούχος με ΕΚΑΣ
Συνταξιούχος χωρίς ΕΚΑΣ
Ανάπηρος
Όχι ανάπηρος
Ιδιωτικός Υπάλληλος
Απολυμένος
Έμπορος
Πρώην έμπορος
Αηδιασμένος από τα κόμματα και τους πολιτικούς μας




Ναι ζητάω την βοήθεια από εσένα που είσαι εν δυνάμει μέλος του Ρέμα-Λάκα για την δημιουργία του σήματος και όχι μόνο.

Έχω ετοιμάσει ένα πρόχειρο σήμα αλλά τέτοιο κόμμα θέλει κάτι καλύτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου