Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Έλεος! Δεν αντέχουμε άλλο...

Είμαι Δημόσιος Υπάλληλος και εγώ και ο άντρας μου χαμηλόμισθοι εγώ μάλιστα έγινα πριν 3 χρόνια. Γενικά δεν μου άρεσε...να παίρνω δάνεια, δυστυχώς όμως ειχε κάποια ο άντρας μου ενα στεγαστικό κι ενα καταναλωτικό όπως όμως οι περισσότεροι Ελληνες. Εδω κι ενα χρονο δεν τολμω να κατσω να μετρησω πόσα πολλά χρήματα μας έχουν κόψει απο τους μισθούς μας. Αύξησαν τα παντα στις τιμες προϊόντων και μειωσαν τους μισθούς. Αύξησαν τα τελη απο παντου την ΔΕΗ τον ΝΕΡΟ τα πάντα. Μας βάλανε να μαζεύουμε αποδειξεις για να εχουμε ελαφρύνσεις το κάναμε. Και μολις ειδαν οτι απο τις επιστροφες πάμε να παρουμε μια μικρή ανάσα μας βαλανε εκτακτη εισφορά. Έλεος ρε παιδια αισθανομαι σαν να μας κυνηγατε να μας πνίξετε δεν μας αφήνετε να πάρουμε αέρα .Εμεις ψαχνουμε τροπους να σωθουμε κι εσεις ψαχνετε τροπους να μας πεθάνετε. Για ποιους δουλεύετε δεν έχετε καμιά συνείδηση τίποτε; Tο βράδυ κοιμάστε καλά; Έλεος.

Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου