Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου: Ο μεγάλος έρωτας... άργησε μια μέρα

Ε, καλά πώς κάνεις έτσι; Άλλοι περιμένουν χρόνια!

Η Έλενα Παπαβασιλείου, όταν για πρώτη φορά έκανε την εμφάνιση της στην πρωινή εκπομπή Alpha "Πάνω στην Ώρα" δεν ήταν λίγοι όσοι μίλησαν για μία ακόμα ξανθιά στο... θολό τοπίο της ελληνικής τηλεόρασης. Εκείνη, όμως, αποδεικνύει καθημερινά ότι ήρθε για να μείνει.

Φιλόδοξη και εργατική, γνωρίζει πολύ καλά ότι η δουλειά δεν είναι το παν. "Παθιάζομαι για τη δουλειά μου, αλλά δεν ζω και πεθαίνω γι' αυτήν. Δεν αξίζει να ζούμε και να πεθαίνουμε για μία δουλειά. Αξίζει να ζούμε και να πεθαίνουμε για την οικογένεια μας, για μία σχέση, γενικότερα μόνο για ανθρώπους", είπε σε συνέντευξη της στο περιοδικό Down Town.



Όσο για την ιδιαίτερα εκρηκτική εμφάνιση της, η Έλενα Παπαβασιλείου έχει την απάντηση. "Θα είμαι ειλικρινής. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να αισθάνεται ενοχές, κάποιες φορές για τις σέξι εμφανίσεις μου για τη σέξι εικόνα που βγαίνει προς τα έξω.

Αλλά αυτό πρέπει να το αποβάλω - δεν μπορώ να απολογούμαι για την εξωτερική μου εμφάνιση διαρκώς (...) Πολύ απλά, δεν κάνουν τα ράσα τον παπά. Αν τον έκαναν, οι πολιτικοί μας με τα κοστούμια τους δεν θα τα είχαν κάνει θάλασσα".



Η Έλενα Παπαβασιλείου μίλησε και για τον έρωτα, την απιστία και απαντά στην ερώτηση αν έχει τύχει τελευταία να βρεθεί κοντά στο να κάνει μία νέα σχέση.

"Με έχουν προσεγγίσει, ένιωσα πως ήμουν κοντά σε έναν έρωτα, αλλά ή δεν ήταν ο κατάλληλος ή εγώ κάνω κάτι λάθος και δεν ήταν κανένα από τα ονόματα που έχουν ακουστεί τον τελευταίο καιρό. Νιώθω, ούτως ή άλλως, ότι έχω χτίσει μέσα μου έναν τοίχο και θα πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος για να τον γκρεμίσει. Θα ήθελα, πάντως να ερωτευτώ παράφορα."



Η εκρηκτική παρουσιάστρια έδωσε απαντήσεις και για την απιστία. "Πιστεύω ότι όσο όμορφη, όσο επιτυχημένη ή μορφωμένη κι αν είναι μία γυναίκα, αν ο άντρας της θέλει να απιστήσει θα το κάνει".
real

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου