Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Άνθρωποι και μαϊμούδες

 
i
1 Votes
Quantcast

300x225 128804816370 Άνθρωποι και μαϊμούδες 

Αυτή τη συναίνεση εννοείτε;;;;

Χα μέχρι τώρα ακούγαμε ανέκδοτα και διαβάζαμε περιστασιακά σε διάφορες παρέες, τώρα άλλαξαν τα συνήθη και διαβάζουν τα αφτιά μας και ακούνε τα μάτια μας, είναι ο νέος τρόπος συνεργασίας της νέας τάξης με τα λαμόγια της.  Βλέπουν τα αυτιά  μου και ακούν τα μάτια μου για συναίνεση, συναίνεση εδώ συναίνεση εκεί συναίνεση παντού και δεν υπάρχει συναίνεση πουθενά;; Άλλωστε πως να υπάρχει συναίνεση αφού ο καθένας ενεργεί ως εξής, κλέψε να έχεις και άρπαξε να φας,  χα χα χα ! Αυτές τις μέρες οι ταγοί της πολιτικής απάτης και ρεμούλας την έχουν ψωμοτύρι την συναίνεση! Αρχικά, ο  πρόεδρος της δημοκρατίας, μετά όλα τα υπόθετα, συγγνώμη ήθελα να πω όλα τα υποκατάστατα της πολιτικής, μιλούν για συναίνεση χα! Όλα καλά μέχρι εδώ, αρχίζει και με νευριάζει όταν συμπληρώνουν την λέξει η πλειοψηφία του λαού χα χα χα ;;;; Τώρα φταίω εγώ αν θα εκτραπώ όχι πέστε μου θα φταίω εγώ;;;; Που την είδατε ρε ανοιχτομάτηδες, κουνίστρες της Συγγρού; Τι εννοείτε πλειοψηφία; Το 10% των απατεώνων, της βρόμικης ελίτ των βορείων προαστίων, του Κολωνακίου, των δοσίλογων, των βιομηχάνων και των τραπεζιτών;;;; Γιατί διανοήθηκα να το πω στους ανέργους και παραλίγο να με σαπίσουν στο στειλιάρι. Πήγα να ρωτήσω αυτούς που βγάλατε στο δρόμο. Το ίδιο, έκανα σε αυτούς που τους κλείσατε τα μαγαζιά και τις επιχειρήσεις. Το ίδιο μου είπαν… αϊ σιχτίρι άνθρωπέ μου! Μετά πήγα  έξω από τις τράπεζες και συνάντησα τους συνταξιούχους και μόλις άνοιξα το στόμα μου άρχισε να αιωρείται μια μαγκούρα,  όχι αγοραστή αλλά από  αυτές  που φτιάχνουν μόνοι τους με κόμπους! Λέω, άσε να αλλάξω στέκι να πάω στους οδηγούς, στους ταξιτζήδες. Αυτομάτως με έδειχναν καμιά δεκαριά χέρια με άγριες διαθέσεις. Ρε παιδιά να σας ρωτήσω θέλω δεν είπα να συναινέσετε… Με πήραν στο κατόπι, δεν άρθρωσα δεύτερη λέξη. Άντε λέω θα αλλάξω στέκι θα πάω να συναντήσω εγώ την συναίνεση. Που αλλού;;  Εκεί που έχουν δουλειά και δουλεύουν ακόμα. Όπου και να ρωτούσα αντίκριζα κουρδισμένα ρομπότ, σκυθρωπούς, κακόμοιρους, χωρίς λαλιά. Κάποια στιγμή  άκουσα ομιλία, οπότε είπα σώπα,  τυχερός είμαι. Βλέπω έναν ταλαίπωρο,  να παρακαλάει να τον ξαναπάρουν στη δουλεία. «Πάρε με αφεντικό, σε παρακαλώ, έχω την γυναίκα μου να γεννήσει,  δεν έχω ούτε για ταξί να την πάω στο σπίτι.» Βλέπω ένα υποχθόνιο καλοφαγωμένο γουρουνοποιημενο  θρεφτάρι να του λέει: «άμα θέλεις όσα σου έδινα».- Μα δεν βγαίνω αφεντικό… -Δεν με ενδιαφέρει  ρε, τι με πέρασες, Καραμουτσούνη; Κοίτα γύρο σου πόσοι περιμένουν με λιγότερα… Την έκανα με μικρά πηδηματάκια. Λέω, που να τον ρωτήσω για συναίνεση; Δεν θα την βγάλω καθαρή. Ας ρωτήσω αυτούς που την λένε. Μάλιστα σήμερα άκουσα τον διευθυντή του ΔΝΤ κύριο Παπανδρέου να λέει ότι η πλειοψηφία του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ λαού, του είπε ότι συναινεί  μαζί του να πάει την ΕΛΛΑΔΑ μπροστά! Ε, είναι δυνατόν να το άκουσα με τα αυτιά μου και να το διάβασα με τα ματιά μου; Σίγουρα όχι! Αυτός ο κύριος έχει τάσεις ναρκισσιστικές.  φαίνεται πάει στον καθρέπτη του και τον ρωτά: Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, συναινείς να  είναι μαζί μου ο λαός;  Και αφού του λέει ναι, «Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ!», μετά το πασάρει στους λακέδες, στα ΜΜΕ, και μας το ρίχνουν στα μούτρα. ΧΑ. δεν ξανά ρωτάω, ούτε θέλω να ξανά ακούσω για συναίνεση. Θα αλλάξω στέκι, δεν ξαναπάω στην Συγγρού. Θα πηγαίνω στην Λιοσίων για συνεύρεση, γιατί η συναίνεση είναι επικίνδυνη!  χα χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου