Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Τέσσερις παντρεμένοι άντρες πήγαν για ψάρεμα...


...Μετά από λίγο άρχισαν να συζητούν μεταξύ τους....

1ος: Δεν θα πιστέψετε τι έπρεπε να κάνω για να μπορέσω να έρθω για ψάρεμα αυτό το σαββατοκύριακο!

Υποσχέθηκα στην γυναίκα μου ότι θα βάψω όλο το σπίτι μέχρι το επόμενο σαββατοκύριακο!

2ος: Αυτό δεν είναι τίποτα! Εγώ έπρεπε να της υποσχεθώ ότι.... θα χτίσω μια καινούρια πέργκολα για την πισίνα.

3ος: Καλά, με δουλεύετε? Εγώ της υποσχέθηκα οτι θα κάνω πλήρη ανακαίνιση στην κουζίνα, συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών συσκευών..

4ος: Εγώ παιδιά, έβαλα το ξυπνητήρι σήμερα το πρωί να χτυπήσει στις 5:30, κι όταν άρχισε να βαράει, γυρίζω στην γυναίκα μου και της λέω :

Ψάρεμα ή Sex;; Και μου απαντά : Πάρε ένα πουλόβερ μαζί σου...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου